Проект порядку продажу майна суб’єктів підприємницької діяльності у ході провадження у справах про

Новости по банкротству, обсуждение актуальных тем

Сообщение Юрий Гусак » 14 ноя 2010, 00:09

Проект

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від _______________ 2009 № ________



ПОРЯДОК

продажу майна суб’єктів підприємницької діяльності

у ході провадження у справах про банкрутство[/align:2ajtc0is][/align:2ajtc0is][/align:2ajtc0is][/align:2ajtc0is]





1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає механізми та способи продажу майна суб’єктів господарювання незалежно від організаційно-правової форми власності у ході провадження у справах про банкрутство (далі – Суб’єкти).

1.2. Організація продажу майна Суб’єктів здійснюється за цим Порядком відповідно до Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, Закону України “Про управління об’єктами державної власності”, Закону України “Про приватизацію державного майна”, Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”.

1.3. Наведені в цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

аукціон – спосіб організації продажу майна, за яким право на його придбання у власність набуває учасник, який під час торгів запропонував за майно (об’єкт) найвищу ціну;

гарантійний внесок – грошовий внесок у розмірі 10% початкової вартості майна, що виставляється на продаж і вноситься учасником аукціону, конкурсу, як засіб забезпечення добросовісності дотримання ним своїх пропозицій на період, установлений умовами аукціону, конкурсу;

картка учасника торгів – картка з номером реєстрації, яка надає учасникові право на участь у торгах з продажу визначеного майна;

конкурс – спосіб організації продажу майна, за яким право на його придбання у власність набуває учасник, який зобов’язався виконати усі фіксовані умови конкурсу, запропонував найкращі умови подальшої експлуатації об’єкта продажу або за інших рівних умов – найвищу ціну за придбання майна;

конкурсна комісія – створений організатором продажу майна колегіальний орган, що перевіряє конкурсні пропозиції та приймає рішення про визначення переможця конкурсу;

крок аукціону - мінімальна сума, на яку наступна пропозиція повинна перевищувати попередню, що не може бути меншою 10 відсотків початкової ціни,

ліцитатор – ведучий аукціону, який призначається організатором продажу майна. Ліцитатор повинен знати порядок і володіти технікою проведення торгів;

лот – одиниця майна, що включає об’єкт або сукупність об’єктів, які виставляються для продажу на аукціоні; кожному лоту надається свій номер, який зазначається в інформаційній картці і оголошується ліцитатором під час проведення торгів;

організатор продажу майна – арбітражний керуючий або спеціалізована організація - юридична особа, яка відповідно до законодавства, установчих документів та договору з державним органом з питань банкрутства має право надавати послуги з продажу майна Суб’єктів в провадженні у справах про банкрутство;

офіційний друкований орган – газети “Голос України” або “Урядовий кур’єр”;

покупець – юридична або фізична особа, яка стала переможцем аукціону або конкурсу з продажу майна;

початкова вартість продажу – вартість, визначена шляхом незалежної оцінки, проведеної відповідно до законодавства про оцінку майна і майнових прав та професійну оціночну діяльність, з якої розпочинається продаж майна.

реєстраційний збір – грошовий збір, що сплачується заявником для реєстрації учасником аукціону; розмір реєстраційного збору визначається організатором продажу майна та не може перевищувати одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян;

торги – процедура пропонування ліцитатором й підтримання учасниками аукціону ціни лоту або пропонування ціни учасниками аукціону з визначеними часовим інтервалом та кроком аукціону від оголошення початкової до підтримання останньої запропонованої ціни лоту;

учасник аукціону – фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент), яка може бути покупцем відповідно до законодавства України, подала заявку на участь в аукціоні та інші документи передбачені цим порядком, сплатила реєстраційний збір та гарантійний внесок, і була зареєстрована Організатором;

фіксовані умови конкурсу – умови проведення конкурсу, в яких зазначаються зобов’язання покупця щодо ціни придбання об’єкта та дотримання строків оплати, збереження або забезпечення створення визначеної кількості робочих місць, виконання вимог законодавства про захист економічної конкуренції, створення безпечних або нешкідливих умов праці, інші умови.

1.4. Дія цього Порядку, з урахуванням встановлених законодавством обмежень, поширюється на майно Суб’єктів, яке може бути відчужено у відповідності до чинного законодавства, та склад і умови продажу якого:

погоджено Суб’єктом у процедурі розпорядження майном, а також розпорядником майна у передбачених законом випадках;

визначено таким, що підлягає продажу в процедурі санації боржника;

включено до складу ліквідаційної маси в процедурі ліквідації банкрута;

передбачено умовами мирових угод, укладеними в провадженні у справах про банкрутство.

Продаж майна державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує 25 відсотків, здійснюється виключно на аукціонах.

Продаж майна Суб’єктів, щодо обігу яких встановлено обмеження, здійснюється на закритих торгах, закритому конкурсі за участю осіб, які відповідно до законодавства можуть мати зазначене майно у власності чи на підставі іншого речового права.

Продаж майна решти Суб’єктів на аукціоні провадиться шляхом відкритих торгів, якщо інше не передбачено планом санації, в порядку передбаченому законодавством, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.

1.5. Застосування цього Порядку Суб’єктами, майно яких підлягає відчуженню у зв’язку із застосуванням щодо них судових процедур, визначених Законом України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” за виключенням встановлених законодавством обмежень, є обов’язковим, крім випадків, коли інше передбачено планом санації або комітетом кредиторів встановлено інший порядок продажу майна банкрута.



2. Загальні вимоги до процедури продажу майна

2.1. Продаж майна здійснюється на конкурентних засадах – на аукціоні або за конкурсом.

2.2. Порядок укладення договору про організацію продажу майна Суб’єктів в провадженні у справах про банкрутство та його умови визначаються державним органом з питань банкрутства.



3. Повноваження організатора продажу майна

3.1. До повноважень організатора продажу майна відносяться:

розробка документації про продаж;

розробка фіксованих умов конкурсу;

проведення заходів щодо пошуку потенційних покупців;

реєстрація учасників аукціону, конкурсу та прийняття рішень про їх недопущення у випадках порушення ними вимог цього Порядку;

проведення аукціонів, конкурсів з продажу майна;

забезпечення дотримання вимог чинного законодавства при проведенні аукціону, конкурсу;

визначення переможця, затвердження результатів аукціону, конкурсу та оформлення їх відповідним протоколом;

визнання аукціону, конкурсу таким, що не відбувся.

3.2. Організатор продажу для виконання окремих функцій з організації продажу майна у разі необхідності може залучати на договірних засадах третіх осіб, які володіють правом на вчинення відповідних дій відповідно до чинного законодавства.

3.3. Аукціон, конкурс починаються з дати опублікування організатором оголошення й закінчуються датою підписання договору купівлі-продажу майна або датою прийняття рішення про відміну аукціону, конкурсу чи про визнання їх такими, що не відбулися. Тривалість аукціону, конкурсу не може перевищувати 90 календарних днів.



4. Підготовка до продажу майна

4.1. Підготовка до проведення продажу на аукціоні, за конкурсом здійснюється організатором продажу майна на підставі укладеного ним із Суб’єктами, договору та включає:

отримання відповідного рішення від суб’єкту управління об’єктами державної власності про згоду відчуження майна Суб’єкта шляхом продажу на аукціоні;

визначення початкової вартості продажу;

формування лотів для виставлення майна на продаж;

розробку документації про продаж, фіксованих умов конкурсу.

4.2. Документація про продаж складається з наступних документів:

оголошення про проведення аукціону, конкурсу;

правил проведення аукціону та правил роботи конкурсної комісії;

конкурсної документації;

проекту договору купівлі-продажу;

переліку майна, яке підлягає реалізації на аукціоні;

назви, технічної чи іншої характеристики майна Суб’єкта та його місцезнаходження;

відомостей про обмеження щодо обігу майна Суб’єкта, передбачених чинним законодавством (якщо такі є);

відомостей про розмір початкової ціни майна Суб’єкта (наявність незалежної експертної оцінки майна Суб’єкта, яке підлягає реалізації на аукціоні) і розміру гарантійного внеску;

довідки щодо відсутності заборони на відчуження майна Суб’єкта.

Відповідальність за достовірність інформації про майно несе Суб’єкт.

Суб’єкт повинен повідомити Організатора аукціону про права третіх осіб на майно Суб’єкта, що продається.

4.3. Оголошення про аукціон, конкурс повинно містити наступну інформацію:

найменування Організатора аукціону;

найменування Суб’єкта, майно якого виставляється на аукціон;

номер кожного лота та найменування, технічні та інші характеристики майна, його місцезнаходження, які входять до відповідного лоту;

початкову вартість продажу, розмір гарантійного внеску та реєстраційного збору, а також назву, місцезнаходження банківської установи та номер рахунку для їх сплати;

фіксовані умови продажу майна;

термін подачі заявок на участь в аукціоні та кінцеву дату прийняття заяв про участь у аукціоні, конкурсі;

час та місце ознайомлення з майном;

час та місце проведення аукціону, конкурсу (засідання конкурсної комісії);

порядок оформлення результатів продажу;

адресу, номер телефону, час роботи організатора аукціону, конкурсу;

іншу інформацію, яку визначає організатор продажу майна.

4.4. Оголошення про продаж майна з дотриманням 30-денного терміну до дати проведення аукціону, конкурсу, публікується у місцевих засобах масової інформації згідно з переліком, визначеним Державним органом з питань банкрутства, а також підлягає розміщенню на офіційному сайті Державного органу з питань банкрутства у мережі Інтернет. Оголошення про продаж майна боржника недержавної власності як цілісного майнового комплексу публікується в офіційному друкованому органі не пізніше, ніж за 30 календарних днів до дати їх проведення.

4.5. З дня опублікування оголошення організатор продажу зобов’язаний:

забезпечити конфіденційний режим зберігання поданих пропозицій та інформації щодо учасників;

надавати відповіді на запити потенційних учасників торгів;

забезпечити безоплатно вільний та рівний доступ усім потенційним учасникам для ознайомлення з документацією про продаж;

4.6. Проведення аукціону може бути відмінено у разі надходження на адресу організатора аукціону відповідної мотивованої заяви Суб’єкта, або виявлення до початку проведення аукціону фактів надання Організатору зареєстрованими учасниками аукціону недостовірної інформації про себе. Про відміну аукціону Організатор повідомляє зареєстрованих учасників аукціону письмово. Заява Суб’єкта про відміну аукціону повинна надійти не пізніше ніж за два дні до дати проведення аукціону.

4.7. За заявою Суб’єкта з торгів може бути знятий будь-який лот. Про зняття лоту з торгів Організатор повинен письмово повідомити учасників аукціону, які подали заявки на придбання цього лоту та були зареєстровані Організатором. Заява Суб’єкта про зняття лоту з торгів повинна надійти не пізніше ніж за два дні до дати проведення аукціону.



5. Умови участі покупців в аукціоні, конкурсі

5.1. Особа, що бажає прийняти участь в аукціоні звертається до Організатора із заявкою. Заявка на участь в аукціоні повинна містити відомості про юридичну чи фізичну особу, яка подає заявку, та бажає прийняти участь в аукціоні, номер лота, дата та час проведення аукціону, перелік документів, що додається до заявки.

В заявці, що подає фізична особа, повинні міститися наступні відомості: прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, місце проживання, паспортні дані (серія, номер, коли і ким виданий), номер поточного рахунку в банківській установі, якщо такий є, найменування банківської установи, в якій цей поточний рахунок відкрито, МФО банку, ідентифікаційний номер.

В заявці, що подає юридична особа, повинні міститися наступні відомості: повне найменування юридичної особи, юридична адреса та фактичне місцезнаходження особи, код згідно з ЄДРПОУ, номер поточного рахунку в банківській установі, найменування банківської установи, в якій цей поточний рахунок відкрито, МФО банку, ідентифікаційний код платника податку.

5.2. До заявки фізичної особи, яка бажає зареєструватись як учасник аукціону, повинні бути додані наступні документи:

платіжний документ про внесення гарантійного внеску. Гарантійний внесок сплачується по кожному лоту окремо або однією сумою по всіх лотах, які особа, що реєструється у Організатора, бажає придбати на аукціоні;

платіжний документ про внесення реєстраційного внеску. Реєстраційний внесок сплачується по кожному лоту, які особа бажає придбати на аукціоні. Реєстраційний внесок сплачується по кожному лоту окремо або однією сумою по всіх лотах, які особа, що реєструється у Організатора, бажає придбати на аукціоні;

копію паспорта;

копію свідоцтва про реєстрацію фізичної особи-підприємця, посвідчену печаткою, якщо особа, що бажає прийняти участь в аукціоні, зареєстрована як суб’єкт підприємницької діяльності;

копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, якщо особа, що бажає прийняти участь в аукціоні, зареєстрована як платник податку на додану вартість;

копію свідоцтва про право сплати єдиного податку фізичною особою, якщо особа, що бажає прийняти участь в аукціоні, зареєстрована як платник єдиного податку;

нотаріально посвідчену довіреність представника на участь в аукціоні.

5.3. До заявки юридичної особи, яка бажає зареєструватись як учасник аукціону, повинні бути додані наступні документи:

платіжний документ про внесення гарантійного внеску;

платіжний документ про внесення реєстраційного внеску;

посвідчені печаткою підприємства копії установчих документів юридичної особи, що бажає прийняти участь в аукціоні, на підставі яких вона здійснює свою діяльність, а також зміни та доповнення, що були внесені до цих установчих документів;

посвідчену печаткою підприємства копію свідоцтва про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб’єкта підприємницької діяльності – юридичної особи, що бажає прийняти участь в аукціоні;

посвідчену печаткою підприємства копію довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

посвідчена печаткою підприємства копія довідки про взяття на облік платника податків;

посвідчена печаткою підприємства копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, якщо особа, що бажає прийняти участь в аукціоні, зареєстрована як платник податку на додану вартість;

посвідчена печаткою підприємства копія свідоцтва про право сплати єдиного податку юридичною особою, якщо особа, що бажає прийняти участь в аукціоні, зареєстрована як платник єдиного податку;

довіреність представника юридичної особи на участь в аукціоні, якщо заявка подається за допомогою представника.

5.4. У разі звернення особи щодо придбання декількох виставлених на продаж об’єктів, не об’єднаних одним лотом, заява на участь в аукціоні, конкурсі подається щодо кожного об’єкта (лота) окремо.

5.5. Заявка підписується від імені юридичної особи керівником юридичної особи або представником юридичної особи.

5.6. Заявка фізичної особи підписується особисто цією особою або його представником.

5.7. Заява, документи, зазначені у пункті 5.1 – 5.3 цього Порядку, а також конкурсна пропозиція повинні бути надані особисто організатору продажу майна.

5.8. Приймання заяв на участь в аукціоні, конкурсі здійснюється організатором продажу майна з моменту опублікування оголошення. Усі заяви на участь в аукціоні, конкурсі, а також конкурсні пропозиції підлягають обов’язковій реєстрації організатором продажу майна.

5.9. Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні – за три робочих дні до початку аукціону, для участі у конкурсі – за сім робочих днів до початку проведення конкурсу.

5.10. Відповідальна особа Організатора перевіряє заявку та представлені разом із заявкою документи на відповідність їх, умовам цього порядку, та за результатами перевірки здійснює реєстрацію особи, що подала заявку, як учасника аукціону в книзі реєстрації учасників аукціону, або письмово відмовляє в реєстрації із зазначенням підстав відмови у реєстрації. Реєстрація особи, що бажає прийняти участь в аукціоні в якості учасника аукціону, здійснюється Організатором протягом дня, в який подано заявку.

5.11. Організатор може відмовити в реєстрації у якості учасника аукціону особі, щодо якої порушено провадження у справі про банкрутство, у разі невідповідності заявки або документів, що додані до заявки, вимогам цього порядку.

Про підстави відмови Організатор письмово повідомляє особу, що бажає прийняти участь в аукціоні в якості учасника аукціону.

Особа, в реєстрації якої відмовлено Організатором, має право звернутись до Організатора з новою заявкою протягом строку, передбаченого для подачі заявок.

5.12. Відомості про учасників аукціону, конкурсу заносяться до книги реєстрації окремо щодо кожного предмета продажу і повинні містити:

номер учасника аукціону відповідно до реєстрації;

прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повну назву юридичної особи;

дата подання заявки;

код згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи), паспортні дані та ідентифікаційний номер (для фізичної особи);

юридична адреса (для юридичної особи), місце реєстрації (для фізичної особи);

лот, на який подано заявку;

відомості про відкликання учасником своєї заявки.

Книга реєстрації підписується та скріплюється печаткою організатора аукціону після закінчення строку подачі заявок.

5.13. Учаснику аукціону, якого внесену в книгу реєстрації учасників аукціону, Організатор видає картку учасника аукціону та інформаційну картку про лот, на який учасником подано заявку.

Картка учасника аукціону повинна містити:

порядковий номер відповідно до реєстрації;

прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, її представника (за наявності) або назву юридичної особи та прізвище, ім’я, по батькові особи, яка її представляє;

номер лоту, на який учасником подано заявку;

На зворотному боці картки учасника аукціону зазначається порядок проведення аукціону, передбачений розділом 6 цього порядку. Картка учасника аукціону скріплюється підписом та печаткою Організатора.

Інформаційна картка повинна містити:

номер інформаційної картки;

відомості про Організатора;

відомості про боржника;

номер та найменування лота;

найменування одиниць, які входять до лота та їх коротка характеристика;

стартову ціну лота.

5.14. Про отримання картки учасника аукціону та інформаційної картки учасник аукціону, або його повноважний представник, розписується в акті отримання картки учасника аукціону та інформаційної картки.

5.15. Учасник аукціону, конкурсу може відкликати свою заяву і пропозицію за умови письмового повідомлення про це організатора продажу майна не пізніше ніж за один робочий день до дня проведення аукціону, конкурсу. У такому разі гарантійний внесок повертається учаснику упродовж п’яти банківських днів з моменту отримання заяви про відмову від участі в аукціоні, конкурсі за вирахуванням платежів за банківські перекази.

5.16. Учасникам аукціону, конкурсу, які не були визнані переможцями, гарантійні внески повертаються упродовж десяти банківських днів з моменту підписання протоколу про проведення аукціону, конкурсу за вирахуванням платежів за банківські перекази.

5.17. Учасникам аукціону, конкурсу, які не з’явилися для участі у торгах або засіданні конкурсної комісії, а також учасникам, які були визнані переможцями, але відмовилися від підписання протоколу аукціону, конкурсу чи від укладення договору купівлі-продажу майна гарантійні внески не повертаються.

5.18. Сплачений за право участі в аукціоні або конкурсі реєстраційний збір учасникам не повертається.



6. Порядок проведення аукціону

6.1. Аукціон проводиться в день та час зазначений в оголошенні про проведення аукціону

6.2. Під час торгів за місцем їх проведення повинні бути присутніми учасники аукціону (їх представники), представники Суб’єктів, ліцитатор, представник (представники) організатора продажу майна. Під час торгів за місцем їх проведення може бути присутнім представник державного органу з питань банкрутства. У разі наявності у представника державного органу з питань банкрутства зауважень щодо організації аукціону такі зауваження підлягають невідкладному розгляду організатором продажу майна, а виявлені порушення – негайному усуненню. У випадку організації продажу майна державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує 25 відсотків, під час торгів за місцем їх проведення може бути присутнім представник органу, уповноваженого управляти державним майном або корпоративними правами держави.

6.3. Відомості про учасників торгів, їх кількість і пропозиції не підлягають розголошенню до визначення остаточних покупців за кожним лотом.

6.4. Торги проводяться ліцитатором і розпочинаються з оголошення порядку їх проведення.

6.5. За кожним лотом, що виставляється на торги, ліцитатор оголошує номер, що вказаний в інформаційній картці, назву, коротку характеристику майна, початкову вартість, умови продажу лоту. Лот виставляється на аукціонні торги за наявності не менше двох учасників аукціону, які подали заявки на цей лот.

6.6. Під час торгів учасники аукціону повідомляють про готовність придбати заявлений лот за оголошену ліцитатором ціну, піднімаючи картку учасника з номером, повернутим до ліцитатора, або піднімають картку учасника і пропонують свою ціну.

6.7. Якщо запропонована учасником аукціону ціна є більшою за ціну, запропоновану ліцитатором, ліцитатор називає номер учасника і оголошує запропоновану ним ціну.

6.8. Якщо упродовж трьох хвилин після триразового повторення останньої ціни не буде запропоновано вищої ціни, то ліцитатор одночасно з ударом молотка оголошує про продаж лота, називає продажну ціну й номер переможця.

6.9. У разі коли після оголошення початкової вартості продажу учасники не висловлюють бажання придбати об’єкт за оголошеною початковою вартістю, ліцитатор, якщо це передбачено договором із Суб’єктом, має право знизити ціну об’єкта, але не більше, ніж на 10 відсотків. Якщо і після такого зниження об'єкт не продається, торги за даним лотом припиняються.

6.10. Під час аукціону ведеться протокол, до якого заносяться початкова вартість продажу об’єкта, пропозиції учасників аукціону, відомості про учасників аукціону, результат торгів (ціну продажу, відомості про фізичну або юридичну особу, що одержала право на придбання майна), суми та номери рахунків, на які переможцю слід внести кошти за придбане майно. Протокол підписується ліцитатором і учасником (його представником), який одержав право на придбання майна та у триденний термін затверджується організатором торгів. Копія затвердженого протоколу видається переможцю аукціону.

6.11. Учасник аукціону, який здобув перемогу та одержав право на придбання майна, але відмовився від підписання протоколу, – позбавляється права на подальшу участь в аукціоні. За умови достатньої кількості учасників, зареєстрованих для участі у торгах за даним лотом, торги відновлюються.



7. Порядок проведення конкурсу

7.1. З метою організації проведення конкурсу організатором продажу створюється конкурсна комісія до складу якої входять:

арбітражний керуючий (представник організатора торгів);

голова або спеціально уповноважений представник комітету кредиторів (у разі наявності створеного комітету кредиторів на час проведення конкурсу);

представник боржника (у разі продажу в процедурі розпорядження майном боржника);

інші особи, визначені організатором продажу майна.

Конкурсну комісію очолює:

керівник боржника або арбітражний керуючий, який виконує функції керівника – у разі проведення конкурсу в процедурі розпорядження майном боржника або під час виконання затвердженої у встановленому порядку мирової угоди;

керуючий санацією (арбітражний керуючий або керівник боржника) – у разі проведення конкурсу у процедурі санації боржника;

ліквідатор – у разі проведення конкурсу в процедурі ліквідації банкрута.

7.2. Конкурсна комісія визначає фіксовані умови конкурсу та термін його проведення. Фіксовані умови конкурсу підлягають погодженню з комітетом кредиторів боржника або банкрута (у разі наявності створеного комітету кредиторів на час проведення конкурсу), представником (керівником або арбітражним керуючим) Суб’єкта, та затверджуються організатором продажу майна.

7.3. Конкурсна пропозиція, яка подається учасником конкурсу, повинна містити відомості про запропоновану ціну придбання об’єкта продажу та зобов’язання щодо виконання фіксованих умов конкурсу.

7.4. Учасниками конкурсу можуть подаватися додаткові пропозиції із зобов’язаннями щодо умов придбання майна. До додаткових пропозицій учасника можуть відноситися: придбання об’єкта за вищою ціною, зобов’язання щодо здійснення програм технічного переозброєння виробництва, впровадження прогресивних технологій, збереження досягнутих на час укладення договору профілю діяльності номенклатури або обсягу виробництва визначених видів продукції (робіт, послуг), виконання встановлених для підприємства мобілізаційних завдань, умови утримання об’єктів соціально-культурного призначення, здійснення заходів щодо захисту навколишнього природного середовища, дотримання екологічних норм чи досягнення найкращих екологічних наслідків експлуатації об’єкта, інші зобов’язання.

7.5. Конкурсна пропозиція подається вкладеною в окремому непрозорому пакеті з назвою конкурсу та написом “Конкурсна пропозиція”, а також з найменуванням учасника, та зазначення номеру лота (лотів), за якими подається така конкурсна пропозиція.

7.6. Під час конкурсу за місцем засідання конкурсної комісії може бути присутнім представник державного органу з питань банкрутства. У разі наявності у представника державного органу з питань банкрутства зауважень щодо організації конкурсу такі зауваження підлягають невідкладному розгляду організатором продажу майна, а виявлені порушення – негайному усуненню.

7.7. Конкурс проводиться у два етапи. На першому етапі оголошується попередній переможець конкурсу. Інформація про його пропозиції доводиться до всіх учасників конкурсу. Якщо протягом п’яти робочих днів від них не надійдуть додаткові пропозиції, то попередній переможець оголошується остаточним переможцем. За наявності інших пропозицій проводиться додаткове засідання конкурсної комісії, яка розглядає додаткові пропозиції учасників конкурсу та визначає остаточного переможця.

7.8. Засідання конкурсної комісії є закритими. Рішення про вибір попереднього та остаточного переможця конкурсу приймається 2/3 голосів присутніх членів комісії. Присутність голови та членів конкурсної комісії або їх уповноважених представників у засіданні є обов’язковою. У разі рівної кількості голосів голос голови конкурсної комісії є ухвальним.

7.9. У разі виявлення у конкурсній пропозиції відомостей, які підлягають уточненню, у засіданні конкурсної комісії оголошується перерва, тривалість якої не може перевищувати 3-х робочих днів. Учаснику або представнику учасника, за умови наявності у нього відповідних повноважень, пропонується уточнити конкурсну пропозицію. Після внесення уточнень засідання конкурсної комісії поновлюється та продовжується.

7.10. Вартість продажу визначається в засіданні конкурсної комісії у ході конкурсного розгляду. Продаж об’єкта не може здійснюватися за ціною, нижчою 50 відсотків його початкової вартості.

7.11. Якщо запропонована учасниками конкурсу найвища вартість є нижчою за початкову вартість, визначену умовами конкурсу, засідання конкурсної комісії переривається для розгляду і відповідного погодження з Суб’єктом та комітетом кредиторів (у разі наявності створеного комітету кредиторів на час проведення конкурсу).

7.12. Після закінчення засідання конкурсною комісією складається протокол, у якому зазначаються фіксовані умови конкурсу, конкурсні пропозиції учасників, обґрунтування вибору переможця конкурсу, відомості про його учасників. Протокол підписується всіма присутніми членами конкурсної комісії і у триденний термін затверджується Організатором продажу майна. Копія протоколу видається переможцеві конкурсу.



8. Припинення аукціону, конкурсу, організація повторного продажу майна

8.1. Торги припиняються, а лот знімається організатором продажу майна у випадках, коли:

не виконано вимог щодо змісту та терміну опублікування інформації, що передбачені пунктами 4.3 та 4.4 цього Порядку;

протягом строку, зазначеного в оголошенні, надійшла заявка на участь в торгах від одного заявника;

майно виставлено на продаж з порушенням чинного законодавства;

учасник аукціону, конкурсу не може бути покупцем відповідно до цього Порядку та чинного законодавства;

переможець відмовився від підписання протоколу аукціону, конкурсу, а інший учасник аукціону не підтримав пропозицію придбати майно за передостанньою оголошеною ціною згідно з пунктом 6.11 цього Порядку;

істотно порушувались інші вимоги щодо оголошення та проведення аукціону, конкурсу, передбачені цим Порядком та правилами, визначеними організатором продажу майна.

8.2. Про визнання аукціонних торгів такими, що не відбулися Організатором та Суб’єктом складається відповідний акт, в якому зазначаються підстави визнання торгів такими, що не відбулися.

8.3. Організатор складає переліки об'єктів, не проданих або знятих з аукціонів, конкурсів, та приймає рішення про повторний їх продаж на аукціоні, за конкурсом.

8.4. Майно може бути запропоноване для продажу на аукціоні, за конкурсом не більше двох разів, якщо власник майна або уповноважений ним орган не прийме іншого рішення.

8.5. У разі повторного проведення аукціону, конкурсу можлива зміна умов продажу, включаючи початкову вартість. В цьому разі початкову вартість може бути зменшено до початку торгів не більш як на 30 відсотків.

8.6. Повторний аукціон, конкурс проводиться відповідно до цього Порядку.



9. Прикінцеві положення

9.1. Затверджений протокол аукціону, конкурсу є підставою для укладення упродовж 15 календарних днів договору купівлі-продажу між покупцем та Суб’єктом, організацію продажу майна якого здійснено відповідно до цього Порядку.

9.2. Покупець зобов’язаний провести розрахунки за придбане майно упродовж 30 календарних днів від дня підписання договору купівлі-продажу. Гарантійний внесок, внесений для участі в аукціоні, конкурсі, зараховується покупцеві в рахунок оплати вартості придбаного майна.

Договір купівлі-продажу майна підлягає нотаріальному посвідченню та у випадках, передбачених законодавством, державній реєстрації.

Договір купівлі-продажу є підставою для внесення коштів у банківську установу на обумовлений договором рахунок як оплату за придбане майно.

Передача придбаного майна покупцю здійснюється виключно після повної сплати ним грошових коштів за придбане майно та супроводжується складенням акту приймання-передачі.

9.3. Право володіння, користування і розпорядження майном переходить до покупця з моменту сплати повної вартості придбаного майна.

9.4. До набуття покупцем права власності на придбане майно відповідальність за збереження вказаного майна у встановленому порядку несе Суб’єкт.

9.5. Спори, що виникають при продажу майна Суб’єктів, вирішуються у судовому порядку.
Совершенство достигается только к моменту краха.
Сирил Паркинсон
Аватар пользователя
Юрий Гусак
 
Сообщений: 10
Зарегистрирован: 13 ноя 2010, 13:07
Откуда: Киев

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0

cron