Проект порядка контроля арбитражных управляющих

Новости по банкротству, обсуждение актуальных тем

Сообщение Юрий Гусак » 14 ноя 2010, 00:50

Проект

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державного комітету України з питань

регуляторної політики та підприємництва і

Державного департаменту з питань

банкрутства від____________№___________






Порядок
контролю за додержанням ліцензійних умов провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)

Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та постанови Кабінету Міністрів України від 14.11.2000 № 1698 "Про затвердження переліку органів ліцензування".
1. Організація перевірок

1.1. Контроль за додержанням арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) (далі - арбітражний керуючий) ліцензійних умов провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) (далі - Ліцензійні умови) здійснюють Державний департамент з питань банкрутства (його територіальні органи з питань банкрутства) як орган ліцензування та Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва (і його представництва) як спеціально уповноважений орган з питань ліцензування (органи контролю) у межах своїх повноважень шляхом проведення планових і позапланових перевірок.

Органи контролю можуть здійснювати самостійні або спільні перевірки.

1.2. Планові перевірки проводяться згідно з річним планом перевірок, який затверджується наказом Державного департаменту з питань банкрутства за погодженням з Державним комітетом з питань регуляторної політики та підприємництва.

План перевірок складаються відповідно до вимог "Критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) з визначенням періодичності здійснення заходів державного нагляду (контролю)", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2008 № 747.

1.3. Позапланові перевірки здійснюються органами контролю на підставах, визначених Законами України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" та "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Письмовим повідомленням про порушення арбітражним керуючим Ліцензійних умов вважається заява, скарга, звернення, лист, службова записка тощо, які містять відомості про факти порушення арбітражним керуючим Ліцензійних умов.

Арбітражний керуючий повинен ознайомитися з письмовим повідомленням, яке стало підставою для проведення позапланової перевірки з наданням йому копії відповідного документа.

Під час проведення позапланових перевірок з'ясовуються лише ті питання, які стали підставою для здійснення цих перевірок (предмет перевірки).

1.4. Для проведення перевірок органом контролю видається наказ про проведення перевірки, яким визначається посадова особа, яка повинна її провести чи утворюється комісія та призначаються голова і члени комісії; встановлюються терміни проведення перевірки та період здійснення діяльності арбітражним керуючим, який підлягає перевірці; визначаються організаційні заходи, спрямовані на забезпечення проведення перевірки та складання документів за її результатами.

До участі в перевірці в якості членів комісії можуть залучатися фахівці органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронних органів тощо (за їх згодою).

У разі надходження письмового повідомлення про порушення арбітражним керуючим Ліцензійних умов до територіального органу з питань банкрутства чи представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва позапланова перевірка проводиться за погодженням з вищестоящим органом.

У разі виявлення обставин, які унеможливлюють проведення перевірки, орган контролю має право видати наказ про перенесення термінів перевірки або зупинення та поновлення проведення перевірки.

1.5. Посадовій особі чи комісії видається посвідчення на проведення перевірки арбітражного керуючого (додаток 1), яке засвідчується підписом керівника (заступника керівника) органу контролю та скріплюється печаткою.

Арбітражному керуючому або його уповноваженому представнику надається копія посвідчення.

Уповноваженим представником арбітражного керуючого є особа, яка має засвідчену в установленому порядку довіреність на право представляти арбітражного керуючого.

1.6. Посвідчення реєструється в окремому журналі обліку, сторінки якого мають бути пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою (додаток 2).

1.7. Про проведення планової перевірки орган контролю повідомляє арбітражного керуючого не пізніше ніж за десять днів до початку проведення перевірки.

Повідомлення про проведення перевірки орган контролю надсилає рекомендованою кореспонденцією (цінним листом з описом вкладення) за адресою місця проживання арбітражного керуючого, зазначеною в ліцензії.

Повідомлення про проведення перевірки повинно містити:

найменування органу контролю;

прізвище, ім'я та по батькові арбітражного керуючого;

підставу для проведення перевірки;

дату початку та дату закінчення здійснення перевірки;

період за який буде проводитися перевірка;

питання, що підлягають перевірці;

місце проведення перевірки;

орієнтовний перелік документів, які арбітражний керуючий зобов’язаний надати для перевірки, тощо.

Перевірка проводиться за місцезнаходженням органу контролю або боржника (банкрута), стосовно якого арбітражний керуючий виконує відповідні повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора.

Виключно за місцезнаходженням органу контролю проводяться позапланові перевірки на підставі:

неподання державному органу з питань банкрутства у встановлений термін арбітражним керуючим документів обов'язкової звітності без поважних причин, а також письмових пояснень про причини, які перешкоджали поданню таких документів;

виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених у документах обов'язкової звітності, поданих державному органу з питань банкрутства арбітражним керуючим.

У разі неявки арбітражного керуючого чи уповноваженої ним особи на позапланову перевірку з цих підстав посадова особа чи комісія територіального органу з питань банкрутства має право провести за місцем розташування територіального органу перевірку по наявним документам чи зафіксувати їх відсутність.

Загальний термін проведення планової перевірки становить не більше п’яти робочих днів.

Позапланова перевірка проводиться без попередження за місцезнаходженням боржника (банкрута), на якому арбітражний керуючий виконує відповідні повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора. Арбітражному керуючому надається копія письмового повідомлення про порушення ліцензійних умов, яке стало підставою для проведення позапланової перевірки.

У випадку неможливості проведення позапланової перевірки без попередження, орган контролю, з врахуванням діючих нормативних строків пересилання письмової кореспонденції, надсилає повідомлення про проведення позапланової перевірки рекомендованою кореспонденцією за адресою місця проживання арбітражного керуючого, зазначеною в ліцензії, та за адресою боржника (банкрута) щодо якого стосується повідомлення про порушення арбітражним керуючим Ліцензійних умов. До повідомлення про проведення позапланової перевірки зокрема додається копія письмового повідомлення про порушення Ліцензійних умов, яке стало підставою для проведення позапланової перевірки.

Загальний строк здійснення позапланової перевірки не може перевищувати двох робочих днів.
2. Права, обов'язки та відповідальність посадової особи (комісії)

2. 1. Посадова особа (комісія) має право:

доступу на територію боржника (банкрута), до офісу (у разі наявності в арбітражного керуючого такого службового приміщення);

отримувати необхідні для проведення перевірки документи;

ознайомлюватися з нормативно-технічною, обліково-звітною, розпорядчою, статистичною та іншою документацією;

отримувати копії (ксерокопії) необхідних документів;

одержувати від арбітражного керуючого або його уповноваженого представника письмові пояснення з питань, що виникають під час перевірки;

складати: акти перевірки; акти, які відповідно до вимог законодавства є підставою для анулювання ліцензії; акти, які фіксують факти, пов’язані з організаційними питаннями стосовно проведення перевірки чи неможливості її проведення.

2. 2. Посадова особа (комісія) зобов'язана:

керуватися у своїй роботі нормами законодавства та скласти за результатами проведеної роботи відповідний(і) акт(и);

об'єктивно відображати стан справ щодо додержання арбітражним керуючим Ліцензійних умов;

забезпечувати дотримання державної та комерційної таємниць.

2. 3. Відповідальність посадової особи (комісії)

Посадова особа (комісія) несе відповідальність згідно з чинним законодавством за:

проведення дорученої перевірки;

необ’єктивне відображення в акті даних про діяльність арбітражного керуючого;

приховування фактів порушень чи зловживань, допущених арбітражним керуючим;

інші дії, що порушують чинне законодавство.

3. Права, обов’язки та відповідальність арбітражного керуючого

3. 1. Арбітражний керуючий має право:

надавати письмові пояснення та зауваження з питань, що виникають під час проведення перевірки;

підписувати акт перевірки із зауваженнями;

відмовитися від підписання акта перевірки;

не допускати посадову особу (комісію) до перевірки, якщо посадова особа (голова комісії): не пред’явила(в) посвідчення на перевірку та не надала(в) його копію; не надала(в) копію письмового повідомлення про порушення ліцензійних умов, яке стало підставою для проведення позапланової перевірки;

призначати уповноваженого представника, для чого надавати йому засвідчену в установленому порядку довіреність на право представляти арбітражного керуючого;

подавати скарги до експертно-апеляційної ради при Державному комітеті України з питань регуляторної політики та підприємництва;

оскаржувати в судовому порядку рішення органів контролю.

3. 2. Арбітражний керуючий зокрема зобов’язаний:

забезпечити отримання службової кореспонденції за адресою місця проживання, зазначеною в ліцензії;

забезпечити доступ посадової особи (комісії) на територію боржника (банкрута), до офісу (у разі наявності в арбітражного керуючого такого службового приміщення);

бути присутнім на перевірці або забезпечити присутність свого уповноваженого представника;

забезпечити умови для проведення перевірки: робоче(і) місце(я) облаштоване(і) персональним(и) комп’ютером(ами), доступ до нормативно-правової бази (зокрема системи Ліга, НАУ) тощо; надавати всі необхідні документи, що підтверджують додержання ним ліцензійних умов; надавати посадовій особі чи комісії на їх вимогу копії (ксерокопії) необхідних документів;

за повідомленням органу контролю забезпечити явку особисту чи свого уповноваженого представника до приміщення органу контролю для перевірки;

ознайомитися з актом(ами), складеним(и) за результатом перевірки в день його(їх) складання та отримати один примірник акта(ів),

на вимогу органу контролю забезпечити особисту явку чи свого уповноваженого представника до органу контролю для отримання одного примірника розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов,

виконати розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов у визначені ним строки;

в письмовій формі до терміну, визначеного у розпорядженні про усунення порушень Ліцензійних умов, особисто або через уповноваженого представника подати органу контролю, який видав розпорядження, письмове повідомлення про його виконання, яке повинно бути підтверджено документально та мати відповідні додатки.

3. 3. Відповідальність арбітражного керуючого

У разі письмової відмови арбітражного керуючого в проведенні перевірки; створення арбітражним керуючим перешкод (у тому числі ухилення, бездіяльність, ігнорування, уникнення, ненадання документів) в проведенні перевірки; неявки арбітражного керуючого, якого належним повідомлено про терміни перевірки і місце її проведення у відповідно до вимог пункту 1.7 цього Порядку; повторного повернення оператором поштового зв’язку повідомлення про перевірку, надісланого, відповідно до вимог пункту 1.7 цього Порядку, посадовою особою (комісією) у двох примірниках складається акт про відмову арбітражного керуючого в проведенні перевірки органом ліцензування (спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування).

Відомості, включені до акту про відмову арбітражного керуючого в проведенні перевірки органом ліцензування (спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування), повинні бути підтверджені документально, а відповідні документи є невід’ємною частиною акту.

Один примірник акта вручається арбітражному керуючому або надсилається цінним листом з описом вкладення за адресою місця проживання арбітражного керуючого, зазначеною в ліцензії, а другий – зберігається органом контролю.

Ліцензія арбітражного керуючого може бути анульована Державним департаментом з питань банкрутства на підставах, визначених законодавством.

У разі анулювання ліцензії на підставі акта про повторне порушення ліцензіатом ліцензійних умов, акта про встановлення факту неподання в установлений строк повідомлення про зміну даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії, акта про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб'єктом господарювання для одержання ліцензії, акта про встановлення факту передачі ліцензії іншій юридичній або фізичній особі для провадження господарської діяльності, акта про невиконання розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов суб'єкт господарювання може одержати нову ліцензію не раніше ніж через рік з дати прийняття рішення про анулювання попередньої ліцензії.

Згідно із частиною 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» анулювання ліцензії арбітражного керуючого під час здійснення арбітражним керуючим своїх повноважень є підставою для усунення його від виконання обов’язків арбітражного керуючого під час провадження у справі про банкрутство. Про усунення арбітражного керуючого від виконання обов’язків з цих підстав під час провадження у справі господарський суд виносить ухвалу.

4. Порядок проведення перевірки

Для проведення перевірки посадова особа (голова комісії) пред'являє арбітражному керуючому посвідчення на перевірку та надає його копію.

Арбітражний керуючий особисто або уповноважений ним представник забезпечує умови для її проведення, зокрема надає всі необхідні для проведення перевірки документи.

Предмет перевірки

4.1. При плановій перевірці арбітражного керуючого посадова особа (комісія) перевіряє такі питання :

додержання Ліцензійних умов провадження діяльності арбітражних керуючих;

відповідність документів, на підставі яких арбітражний керуючий здійснює свою діяльність, вимогам чинного законодавства;

відповідність відомостей, наведених в ліцензії, відомостям свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта господарювання та паспортним даним;

своєчасність повідомлення Державного департаменту з питань банкрутства та органу державної реєстрації, у якому зареєстровано фізичну особу-підприємця, про зміну даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії;

своєчасність переоформлення ліцензії.

4.2. Під час проведення позапланової перевірки з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для її проведення.

При позаплановій перевірці арбітражного керуючого посадова особа (комісія) перевіряє такі питання:

факти порушення арбітражним керуючим Ліцензійних умов, наведені у письмовому повідомленні про порушення Ліцензійних умов;

виконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов;

факти, наведені у письмовій заяві про проведення позапланової перевірки, поданій арбітражним керуючим до органу контролю;

неподання державному органу з питань банкрутства у встановлений термін арбітражним керуючим документів обов'язкової звітності без поважних причин, а також письмових пояснень про причини, які перешкоджали поданню таких документів;

виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених у документах обов'язкової звітності, поданих державному органу з питань банкрутства арбітражним керуючим.


5. Оформлення акта перевірки

5.1. За результатами перевірки комісія складає акт перевірки додержання арбітражним керуючим Ліцензійних умов (додаток 3). В акті зазначається стан виконання арбітражним керуючим Ліцензійних умов, а в разі виявлення невиконання – детальний опис виявленого порушення.

Порушення, викладені в акті перевірки, повинні мати посилання на конкретні пункти, розділи, статті нормативно-правових актів.

Забороняється включати до акта перевірки відомості, які не підтверджені документально.

5.2. Акт перевірки складається у двох примірниках, один примірник акта видається арбітражному керуючому або уповноваженому представнику, другий - зберігається органом контролю, який здійснив перевірку.

При проведенні спільної перевірки органів контролю акт перевірки складається в трьох примірниках.

В останній день перевірки усі примірники акта підписуються особами, які проводили перевірку. Арбітражний керуючий або його уповноважений представник засвідчує, що ознайомлений з актом перевірки і отримав один примірник і, ставить свій підпис та печатку (у разі наявності).

Документи або їх копії (ксерокопії), які досліджувалися у ході перевірки і відображені в акті, а також пояснення та зауваження щодо результатів перевірки є невід'ємною частиною акта перевірки.

5.3. Якщо арбітражний керуючий чи його уповноважений представник не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.

У разі відмови арбітражного керуючого чи його уповноваженого представника від підписання акта перевірки посадова особа чи голова комісії робить відповідний запис про те, що арбітражний керуючий з актом ознайомлений і від підпису відмовився. Арбітражний керуючий має право викласти мотиви своєї відмови від підписання акта, подати пояснення і зауваження щодо його змісту, які є невід'ємною частиною акта.

5.4. У разі неявки арбітражного керуючого чи його уповноваженого представника для ознайомлення з актом перевірки та для його підписання, посадова особа чи голова комісії робить відповідний запис. Орган контролю скеровує один примірник акта цінним листом з описом вкладення арбітражному керуючому за адресою його місця проживання, зазначеною в ліцензії.



6. Документи, які видаються та складаються за результатами перевірки



6. 1. Розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов,

акт про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов

6.1.1.Орган контролю не пізніше десяти робочих днів з дати складання акта перевірки видає в двох примірниках розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов.

6.1.2. Орган контролю не пізніше п’яти робочих днів з дати видання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов вручає під особистий підпис один примірник розпорядження арбітражному керуючому чи його уповноваженій особі, а за умови їх неявки для отримання розпорядження орган контролю не пізніше визначеного в цьому пункті строку надсилає розпорядження рекомендованою кореспонденцією (цінним листом з описом вкладення) арбітражному керуючому за адресою його місця проживання, зазначеною в ліцензії.

6.1.3. Арбітражний керуючий, який особисто чи через уповноважену особу одержав або якому направлено розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов, зобов'язаний його виконати в установлені у розпорядженні терміни і в письмовій формі до терміну, визначеного у розпорядженні, подати органу контролю, який видав розпорядження, письмове повідомлення про виконання розпорядження, яке повинно бути підтверджено документально та мати відповідні додатки.

У разі неподання арбітражним керуючим органу контролю у термін, визначений розпорядженням про усунення порушень Ліцензійних умов, письмового повідомлення про виконання розпорядження разом з підтверджуючими документами, протягом трьох робочих днів з вказаної у цьому абзаці терміну за місцем розташування органу контролю складається акт про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов. Такий акт підписує посадова особа, визначена відповідним наказом органу контролю.

6.1.4. У разі подання письмового повідомлення арбітражного керуючого про виконання розпорядження орган контролю за місцем його розташування проводить позапланову перевірку стосовно виконання арбітражним керуючим розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов. У ході перевірки досліджуються повідомлення та додані до нього документи (копії документів).

За результатами перевірки складається:

два примірника акта перевірки - у разі виконання арбітражним керуючим розпорядження про усунення виявлених порушень Ліцензійних умов;

два примірника акта про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов - у разі невиконання арбітражним керуючим розпорядження.

6.1.5. Представництва Держкомпідприємництва, працівники яких проводили перевірку, направляють акт про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов до Держкомпідприємництва, який направляє його Державному департаменту з питань банкрутства з пропозицією анулювати ліцензію та повідомляє про це відповідне представництво.

6.1.6. Територіальні органи з питань банкрутства, працівники яких проводили перевірку, не пізніше наступного робочого дня після складання акта про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов направляють акт до Державного департаменту з питань банкрутства з пропозицією анулювати ліцензію (копію – факсом для попереднього опрацювання).

6.1.7. Державний департамент з питань банкрутства розглядає питання про анулювання ліцензії на підставі акта про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов. Рішення про анулювання ліцензії приймається протягом десяти робочих днів з моменту встановлення Державним департаментом з питань банкрутства підстави для анулювання ліцензії (з дати реєстрації відповідної вхідної кореспонденції). Рішення про анулювання ліцензії вручається (надсилається) арбітражному керуючому із зазначенням підстави анулювання не пізніше трьох робочих днів з дати його прийняття.



6. 2. Акти, які складаються на підставі акта перевірки

У разі виявлення у ході перевірки фактів, які є підставою для складання акту(ів), що згідно із законодавством є підставою для анулювання ліцензії, посадова особа (комісія) зобов’язана у строк, не пізніше трьох робочих днів від дати складання акту перевірки та на його підставі скласти у трьох примірниках відповідний(і) акт(и). Такий(і) акт(и) також може бути складено в останній день перевірки. Один примірник акта(ів) зберігається в органі контролю, який проводив перевірку.

Орган контролю не пізніше наступного робочого дня від дати складання акта(ів), що згідно із законодавством є підставою для анулювання ліцензії, по одному примірнику акта(ів):

вручає під розписку арбітражному керуючому чи його уповноваженій особі або надсилає його рекомендованою кореспонденцією (цінним листом з описом вкладення) арбітражному керуючому за адресою його місця проживання, зазначеною в ліцензії;

скеровує Державному департаменту з питань банкрутства разом з копіями матеріалів перевірки та відповідним поданням для розгляду питання про анулювання ліцензії.

У разі, якщо акт(и), які згідно із законодавством є підставою для анулювання ліцензії, складено працівниками представництва Держкомпідприємництва, які проводили перевірку, відповідне представництво направляє акт(и) разом з копіями всіх матеріалів перевірки до Держкомпідприємництва, який направляє його з відповідним поданням Державному департаменту з питань банкрутства з пропозицією анулювати ліцензію та повідомляє про це представництво.



7. Рішення про анулювання ліцензії

7.1. Підставами для анулювання ліцензії є:

заява арбітражного керуючого про анулювання ліцензії;

акт про повторне порушення арбітражним керуючим Ліцензійних умов;

рішення про державну реєстрацію припинення діяльності фізичної особи – підприємця;

нотаріально засвідчена копія свідоцтва про смерть фізичної особи, яка мала ліцензію;

акт про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих фізичною особою-підприємцем для одержання ліцензії;

акт про встановлення факту передачі ліцензії або її копії іншій особі для провадження діяльності арбітражних керуючих;

акт про встановлення факту неподання в установлений строк повідомлення про зміну даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії;

акт про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов;

неможливість арбітражного керуючого забезпечити виконання Ліцензійних умов, установлених для діяльності арбітражних керуючих.

акт про відмову арбітражного керуючого в проведенні перевірки органом ліцензування (спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування);

ухвала господарського суду, якою встановлено, що невиконання або неналежне виконання обов'язків, покладених на арбітражного керуючого, завдало значної шкоди боржнику чи кредиторам;

рішення чи вирок суду про заборону на здійснення особою підприємницької діяльності чи діяльності арбітражного керуючого.

6.6. Державний департамент з питань банкрутства приймає рішення про анулювання ліцензії протягом десяти робочих днів з моменту встановлення Державним департаментом з питань банкрутства підстав для анулювання ліцензії (з дати реєстрації відповідної вхідної кореспонденції), яке вручається (надсилається) арбітражному керуючому із зазначенням підстав анулювання не пізніше трьох робочих днів з дати його прийняття.

6.7. Рішення про анулювання ліцензії оформляється наказом.

6.8. Питання про анулювання ліцензії на підставі акта про встановлення факту неподання в установлений строк повідомлення про зміну даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії; акта про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих арбітражним керуючим для одержання ліцензії; акта про встановлення факту передачі ліцензії іншій фізичній особі для провадження діяльності арбітражних керуючих; акта про невиконання розпорядження про усунення виявлених порушень Ліцензійних умов розглядається Державним департаментом з питань банкрутства з обов'язковим запрошенням арбітражного керуючого. У разі неявки арбітражного керуючого в протоколі засідання робиться відповідний запис і рішення приймається без арбітражного керуючого.

6.9. Рішення про анулювання ліцензії набирає чинності через десять днів з дня його прийняття.

6.10. Запис про дату та номер рішення про анулювання ліцензії вноситься до ліцензійного реєстру не пізніше наступного робочого дня після набрання чинності рішенням про анулювання ліцензії.

7. Оскарження рішення про анулювання ліцензії

7.1. Якщо арбітражний керуючий протягом десяти днів з дня прийняття рішення про анулювання ліцензії подає скаргу до експертно-апеляційної ради, то дія даного рішення Державного департаменту з питань банкрутства зупиняється до прийняття відповідного рішення спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування.

7.2. Рішення експертно-апеляційної ради з питань звернень (апеляцій) є підставою для видання спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування розпорядження про усунення порушень законодавства у сфері ліцензування, допущених Державним департаментом з питань банкрутства.

7.3. Рішення про анулювання ліцензії може бути оскаржено в судовому порядку.

__________________________________________________



Додаток 1
до підпункту 1.5 Порядку контролю за додержанням ліцензійних умов провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)




__________________________________________________________________________
(найменування органу контролю)



від ____________ 20__ року № _____________
ПОСВІДЧЕННЯ

про право ___________________________ перевірки ліцензіата

(планова, позапланова)



Видане посадовій особі




_______________________________________
(прізвище та ініціали)

Видане комісії у складі: голови комісії, членів комісії:




________________________________________
________________________________________
________________________________________
(прізвища та ініціали)




Для проведення перевірки арбітражного керуючого
_____________________________________________________________________________
(прізвище та ініціали, номер ліцензії, дата видачі)

щодо додержання ліцензійних умов провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майном, керуючих санацією, ліквідаторів)



Наказ про проведення перевірки: _____________________________________________________________________________
(номер та дата наказу органу контролю)



за період з


_____
число


_________ 20__ року
місяць


до


_____
число


_________ 20__року
місяць

у термін з


_____
число


_________ 20__року
місяць


до


_____
число


_________ 20__року
місяць

Наказом від ___№___ зупинено з


_____
число


_________ 20__року
місяць










Наказом від ___№__ поновлено з


_____
число


_________ 20__року
місяць


до


_____
число


_________ 20__року
місяць



Підстава для здійснення перевірки: ______________________________________________
(план перевірок)
______________________________________________________________________________________________________________
(або підстава для позапланової перевірки)

Предмет перевірки:_______________________________________________________________________________________________
(перелік питань відповідно до п.4.1 чи п.4.2 цього Порядку)
________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________



Попередня перевірка: _____________________________________________________________________________________________
(N , дата акта попередньої планової або позапланової перевірки)

Керівник
(його заступник) Печатка


_____________________
(підпис)


_____________________
(прізвище та ініціали)



Копію посвідчення отримав


_________________________________________________________
(підпис, прізвище та ініціали арбітражного керуючого або
його уповноваженого представника)



Посвідчення є чинним протягом зазначеного в ньому терміну здійснення перевірки.



________________________________________________



Від Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва



____________________________________________

(посада)



_________________________/______________/

(прізвище та ініціали) (підпис)


Від Державного департаменту з питань банкрутства





_____________________________________________

(посада)



_________________________/______________/

(прізвище та ініціали) (підпис)



Додаток 2
до підпункту 1.6 Порядку контролю за додержанням ліцензійних умов провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)


Журнал обліку
посвідчень на проведення перевірки арбітражних керуючих

N
з/п


Номер посвідчення та дата його видачі


Прізвище та ініціали арбітражних керуючих


Посадова особа чи склад комісії


Термін перевірки


Реєстраційний номер та дата наказу

1


2


3


4


5


6





















__________________________________________________





Від Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва



____________________________________________

(посада)



_________________________/______________/

(прізвище та ініціали) (підпис)


Від Державного департаменту з питань банкрутства





______________________________________________

(посада)



_________________________/______________/

(прізвище та ініціали) (підпис)











Додаток 3
до підпункту 5.3 Порядку контролю за додержанням ліцензійних умов провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)


АКТ
перевірки додержання арбітражним керуючим ліцензійних умов

від _____________ 20___ року № ____

____________________________________________________________
(дата та номер посвідчення)

Посадова особа

Голова комісії




____________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)

____________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)

члени комісії:


____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
(посади, прізвища та ініціали)



з ___ _____________ 20__ року


до ___ ____________ 20__ року



проведено _________________ перевірку додержання Ліцензійних умов провадження

(планову, позапланову)

господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)

арбітражного керуючого ____________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)

ліцензія серії ______ № _______


від ________________
(дата видачі ліцензії)

виданої____________________________________________________________________
(найменування органу, що її видав)

підстава для перевірки (із зазначенням реквізитів)

_____________________________________________________________________________



місце проведення перевірки______________________________________________________

предмет перевірки ____________________________________________________________

(перелік питань відповідно до пункту 4.1 чи 4.2 цього Порядку)





_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________



перелік документів, що були досліджені комісією у ході проведення перевірки:

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО: ____________________________________________________________________________________

(стан виконання Ліцензійних умов, стан виконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов, суть та детальний опис виявлених порушень)

_________________________________________________________________________________________________________________

ВИСНОВОК: _____________________________________________________________________________________________________

Акт складено у двох примірниках.

Посадова особа

Голова комісії


_________________________________

(підпис)
__________________________________

(підпис)


_________________________________

(прізвища та ініціали)
__________________________________

(прізвища та ініціали)

Члени комісії:


_________________________________

(підпис)
__________________________________

(підпис)
__________________________________
(прізвища та ініціали)


_________________________________

(прізвища та ініціали)
__________________________________

(прізвища та ініціали)
__________________________________
(прізвища та ініціали)

З актом ознайомлений та один примірник отримав:

арбітражний керуючий або його уповноважений представник


__________________________
(підпис)


_____________________
(прізвище та ініціали)



__________________________________________________





Від Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва



____________________________________________

(посада)



_________________________/______________/

(прізвище та ініціали) (підпис)


Від Державного департаменту з питань банкрутства





_____________________________________________

(посада)



_________________________/______________/

(прізвище та ініціали) (підпис)

Совершенство достигается только к моменту краха.
Сирил Паркинсон
Аватар пользователя
Юрий Гусак
 
Сообщений: 10
Зарегистрирован: 13 ноя 2010, 13:07
Откуда: Киев

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron